Straipsniai

0
 

I DALIS. Vidinių procesų valdymas.

0

Seminarai vyksta nuotoliniu būdu. Kiekvienam kurso video seminarui yra skirtas laikas (apie tris savaites)  peržiūrai, po to vyksta video konferencija (internete), kurios metu dalyviai aiškinasi visus iškilusius klausimus peržiūrėto video seminaro tema ir gauna rekomendacijas bei patarimus, kaip tobulinti įmonės veiklą. Pusės metų kurso metu įvyks penki susitikimai Kaune. Pirmojo įvadinio susitikimo metu dalyviams buvo pristatytas kursas, dalyviai susipažino tarpusavyje, nusistatė kurso tikslus ir susidarė verslo tobulinimo programą. Tolimesnių susitikimų metų bus aptariamas dalyvio įmonėje įvykęs progresas, koreguojami tikslai ir sudaromas tolimesnis veiksmų planas. Vienas susitikimas yra skirtas gamybos valdymui ir paskutiniame susitikime bus kuriama įmonės strategija.

0

Nieko neperspėję iš anksto ir visai netikėtai atėjo Naujieji 2013 metai. Ta proga (nors mūsų niekas neprašė) surašėm Konkurencingo verslo dekalogą, kurį čion skelbiame su geriausiais palinkėjimais kitiems metams.

Konkurencingo verslo dekalogas*

1. Darydamas verslą siek savo įmonės tikslo - uždirbti pinigus dabar ir ateityje.

2. Nepamiršk, kad pinigai - įmonės tikslas, o žmogui tai priemonė.

3. Turėk viziją, kaip DAUG geriau už konkurentus patenkinti klientų poreikius.

4. Nuolat tobulink įmonę - puoselėk konkurencinį pranašumą.

5. Žinok savo klientų tikslus ir padėk jų pasiekti (uždirbti, sutaupyti, mėgautis, kt.).

6. Fokusuokis, nešūdeliauk: nedaryk to, kas nesvarbu.

7. Neleisk skubiems dalykams užgožti svarbių.

8. Sistematizuok verslą**, kad galėtum jį sparčiai plėtoti.

9. Netapk savo verslo apribojimu.

10. Samdyk geresnius uz save.

 

*Manote, kad kažką svarbaus praleidome? Komentaruose papildykite savo įsakymais ar taisyklėmis, kuriomis turėtų vadovautis konkurencingas verslas.

**Apie tai, kaip sistematizuoti smulkųjį verslą (t.y. kaip iš amato padaryti verslą), aš rengiu spec. kursą firmų vadovams.

11

Rinkodara yra kaip oras. Jo niekas nemato, bet jis yra aplink mus. Jį visi pamiršta, kol nepradeda dūsti. Neretai įmonės atmestinai žiūri į rinkodarą, kol nepradeda trūkti pardavimų. Rinkodara "maitina" jūsų įmonę naujais klientais, naujais užsakymais, naujais darbuotojais.

0

2009 metų lapkritį Clark Ching kalbino Apribojimų Teorijos kūrėją, verslo romano bestselerio "Tikslas" autorių dr. Eli Goldratt'ą. Valandos interviu Elis kalba apie knygos „Ar tai ne akivaizdu?
pavadinimą (ir tampa pakankamai akivaizdu kodėl jis tokį pasirinko), tris akivaizdžias knygoje pateiktas pamokas, tris mažiau akivaizdžias.

Mes pateikiame to interviu vertimą į lietuvių kalbą. Patį interviu galite pasiklausyti http://clarkeching.libsyn.com/index.php?post_id=552869

Gero skaitymo / klausymo !    

0

Grupinių portalų Lietuvoje galima priskaičiuoti daugiau nei 20. Tai yra gera galimybė verslui, bet nepadarykite klaidų bei įvertinkite papildomą kainą, kurią teks sumokėti. Grupiniais portalais teko naudotis ir kaip klientui, ir kaip verslo atstovui. Pasidalinsiu mintimis iš abiejų frontų.

0

Nesunku susieti LEAN gamybos koncepcijos populiarumą su kompanijos Toyota sėkme. Toyota sėkmė neginčytina. Šiuo metu Toyota pagamina tiek pat automobilių, kiek ir tradicinis lyderis - General Motors – tik japonų firma yra pelninga. Žinant, kad Toyota yra Japonijos industrijos flagmanas, galima tikėtis, kad LEAN bus plačiai įdiegtas visoje šalyje. Didelei visų nuostabai tebus žinoma, kad realybėje to nėra. Bendrai žinoma tiesa, kad Japonijoje LEAN įsidiegę mažiau kaip 20 proc. gamintojų. Kaip taip gali būti?

0

“Remonto neįmanoma užbaigti, ji galima tik sustabdyti”, – originali frazė, puikiai iliustruojanti situacijos beviltiškumą, susidūrus su meistrais ar statybininkais. Vėlavimas, brokas ir permokėjimas už darbą tapo neišvengiama bet kurio statybų projekto sąlyga. Ar tikrai mes nemokame statyti kokybiškai, nevėluodami ir neviršydami numatytos sąmatos?

 
0

Nuo seno garsėjome kaip tauta, išsiskirianti savo darbštumu. Mes patys ir mūsų samdomi žmonės dirba daug – visi judam, krutam, žodžiu, stengiamės neveltėdžiauti. Tačiau taip daug triūsdami nesugebame pakonkuruoti su belgais, olandais, danais, austrais... Reikalai, žinoma, pasitaisytų, jei žaliavos būtų kiek pigesnės, na ir atlyginimų darbininkams nereiketų mokėti tokių didelių. Tuomet būtume konkurencingi, ir joks lietuviškas nuosmūkis nebūtų baisus.

0

Kai smunka rinkos ir įmonės susiveržia taupymo diržus, parduoti savo gaminius arba paslaugas darosi vis sunkiau. Tokioje padėtyje atsidūrė tūkstančiai Lietuvos įmonių, kurios, griebasi šiaudo negalėdamos pardavinėti taip sėkmingai kaip anksčiau.

Tas šiaudas paprastai būna dar vienas superpardavėjas, dažniausiai ką tik nuviliotas nuo konkurentų. Jis moka padaryti pirmą įspūdį, užkalbėti klientą, įpiršti savo „sprendimą“. Jis jaučia, kada verta įkyrėti, o kada užtenka tiesiog pažerti pažadų. Tokie pardavėjai rinkoje vadinami menininkais, nes ir pardavimai yra menas, jei tikėsime verslo bestselerių viršeliais.

Dėl šių ir daugybės kitų priežasčių mūsuose yra manoma, kad mažėjant pardavimams išgelbės superpardavėjas-menininkas. Kadangi taip manančių įmonių vadovų netrūksta, turime rezultatą – pardavėjų apyvartumas rinkoje gerokai pranoksta jų pardavinėjamų prekių apyvartumą...

Puslapiai