Medžiaga

0
0

Profesoriaus R. Jasinavičiaus pranešimas_ TA klubo 2018.07.14 atviras susitikimas.
Čia rasite prof.R.Jasinavičiaus PRANEŠIMO SKAIDRES>>

0

Šio internetinio seminaro metu profesorius R.Jasinavičius gvildena temą apie auksą:

0

IV-o atviro Turtėjimo Akademijos klubo susitikimo, vykusio 2018 m. birželio 2 d., video įrašai.
Susitikimo temos:
- Kaip statomi tvarios žmogiškosios laimės rūmai? 
- Finansų rinkos ir dabartinės investavimo galimybės jose.

0

Ilgalaikė įmonės sėkmė pirmiausia priklauso nuo jos vadovo ir lyderio sugebėjimų bei žinių. Iš pirmo žvilgsnio, vadovai moka kurti kompanijų veiklos strategijas. Tačiau absoliuti dauguma sukurtų strategijų lieka neįgyvendintos!
 

82% Fortune 500 vadovų mano, kad jų įmonės atliko efektyvų strateginio planavimo darbą. Bet tik 14% iš jų (vadovų) pažymėjo, kad organizacijos efektyviai įgyvendino strategiją.” (Forbes Magazine)

Geras vadovas turėtų suprasti, kad, sukūrus strategiją, darbas tik prasideda. Nes rinkoje konkuruoja ne popierinės strategijos, o įgyvendintos strategijos.

0

TA klubo uždari mokymai Kaune_NT sekcija_2018 05 12

Uždarų NT sekcijos mokymų tema: Verslai apie nekilnojamąjį turtą

1

Šio internetinio seminaro metu profesorius R.Jasinavičius pateikia vertingų įžvalgų tema - Ką daryti artėjant naujai finansinės krizės bangai?

2

III-ojo atviro Turtėjimo Akademijos klubo susitikimo, vykusio 2018 m. gegužės 5 d., video įrašai.
Susitikimo temos: Investicijoms į šeimą - aukščiausias prioritetas bei asmeninio laiko valdymas

0

Dauguma verslininkų sąmoningai ar pasąmoningai norėtų savo verslą parduoti. Ir ne šiaip parduoti, o parduoti labai brangiai. Tačiau daugelis verslininkų, sulaukę pasiūlymo parduoti, nemaloniai nustemba, kuomet potencialių pirkėjų siūloma kaina būna ryškiai mažesnė, nei pats verslininkas vertino savo verslą.

Juk verslo pirkėjai, skirtingai nei verslo įkūrėjas, neturi jokių emocinių sentimentų įmonės atžvilgiu ir vertina tik įmonės sugebėjimą uždirbti pinigus dabar ir ateityje. Bet net pelningi verslai neretai pirkėjų vertinami nelabai brangiai, o potencialaus pirkėjo siūlomas multiplikatorius (kiek metinių pelnų siūloma) yra labai nedidelis (nuo 2.5 iki 4).

Kokie faktoriai įtakoja įmonės vertę potencialaus pirkėjo-investitoriaus požiūriu?
Ką turi padaryti įmonės vadovas (savininkas) norėdamas padidinti įmonės vertę pirkėjams?

Šio seminaro metu dalyviai sužinos:

  • kiek jūsų verslas gali būti vertas
  • ką jūs galite pakeisti savo versle padarant jį patrauklesniu potencialiems pirkėjams
  • kokie yra įmonės "vertės žudikai", mažinantys pardavimo kainą
  • kaip per porą metų galima reikšmingai padidinti savo įmonės vertę

Seminaro turinys:

  • Verslo pardavimas. Dėl kokių priežasčių reikia parduoti verslą ir kokios pardavimo priežastys netinka.
  • Kiek jūsų įmonė tinkama pardavimui?
  • Įmonės vertės faktoriai
  • Įmonės augimas ir „Savininko spąstai“
  • Įmonės nepriklausomybė
  • Klientų lojalumas ir augimo galimybės
  • Pasikartojančios pajamos
  • Įmonės vertės įsivertinimas
  • Nuo ko pradėti?

 

0

Čia galite pamatyti gamybos valdymo mokymų meistrams bei koordinatoriams (2018.04.17) video medžiagą.

Puslapiai