Medžiaga

0
 

I DALIS. Vidinių procesų valdymas.

0

Dauguma žmonių pradėjo verslą tikėdami, kad verslas suteikia laisvę. Tačiau realybė neretai būna kitokia – vietoje lauktos laimės tenka dirbti po 10-12 val per dieną ir be atostogų. Galbūt verslas suteikia finansinę laisvę, bet gal pinigų yra daugiau, ne todėl, kad jų daugiau sukuriama, bet todėl, kad yra mažiau laiko juos išleist ? Kodėl gi taip nutinka ?

Dažniausiai pasitaikantis įsitikinimas bei mitas, kad kiekvienas verslas ir jo problemos yra unikalūs. Ar iš tiesų šios problemos tokios unikalios? 

  • Kodėl daugelis smulkaus ir vidutinio verslo vadovų užsiima ne tuo kuo reikia?
  • Į ką turi būti nukreiptas didžiausias vadovo dėmesys?
  • Kaip sukurti ryškų konkurencinį pranašumą?
  • Kokia yra pagrindinė bėdų priežastis?
  • Kokie jos sprendimo elementai?
0

Kviečiame visus į programos „Nuo Amato prie Verslo“ (visų laidų) klausytojų susitikimą, kuris įvyks lapkričio 21 dieną Kaune.

0

Pirmosios įvadinės kurso "Nuo Amato prie Verslo" paskaitos santrauka. 

0

Nesivystantis verslas rizikuoja prarasti savo konkurencinį pranašumą bei būti aplenktas konkurentų. Tuo pat metu nepamatuota įmonės plėtra kelia pavojų kompanijos stabilumui ir išlikimui. Šis “hamletiškas” klausimas – Augti ar neaugti ? tapęs galvos skausmu ne vienam vadovui.

0
5

VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.

Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.

3

Dar vienos paskaitos įrašas (su geresniu garsu).

0

Sveikiname su artėjančiomis gražiausiomis metų šventėmis ir su džiaugsmu dovanojame nemokamą N. Jasinavičiaus webseminarą.

Webseminare bus kalbama apie:

Daugelis verslininkų svajoja kada nors parduoti savo verslą kam nors brangiai. Tačiau pamėginę parduoti savo verslą, susiduria su nemalonia realybe, kai pirkėjo matoma verslo vertė iš esmės skiriasi (būna mažesnė) negu savininko įsivaizduojama verslo vertė. Taigi, kokie yra esminiai kriterijai didinantys įmonės vertę?
 
Seminaro temos:
 
· Kodėl svarbu kurti parduodamą (salable) verslą?
· Verslo pirkėjų tipai;
· Pagrindiniai verslo vertės faktoriai.
6
Daugelis verslininkų svajoja kada nors parduoti savo verslą kam nors brangiai. Tačiau pamėginę parduoti savo verslą, susiduria su nemalonia realybe, kai pirkėjo matoma verslo vertė iš esmės skiriasi (būna mažesnė) negu savininko įsivaizduojama verslo vertė. Taigi, kokie yra esminiai kriterijai didinantys įmonės vertę?
 
Seminaro temos:
  • Kodėl svarbu kurti parduodamą (salable) verslą?
  • Verslo pirkėjų tipai;
  • Pagrindiniai verslo vertės faktoriai.

Puslapiai