Medžiaga

0

Pranešėjo asmeninė patirtis NLP (neurolingvistiniame programavime) ir jos nauda. Kur prasideda NLP ir kur ji baigiasi? Ar gali NLP padėti įgyvendinti verslo sistematizavimą bei dabartinius AMVER akademijos mokymus praktiškai versle?

0

Jums sakė, kad geriausiai aptarnauja tas, kuris pardavė? Kad klientai nori vienintelio kontakto, su kuriuo palaikytų santykius? Kad pardavėją motyvuoja komisiniai? Pranešėjas pristatys 10 mitų, kurie kaskart subliūkšta įmonėse sistematizuojant pardavimus pagal TOC ir Lean principus.

MINDAUGAS VOLDEMARAS - TOC Sales & Marketing įmonės, teikiančios pardavimų sistematizavimo ir eksporto didinimo paslaugas, vadovas, tinklaraščio www.commonsense.lt autorius.
 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 
0

Norint pasiekti daugiau klientų ir parduoti daugiau - reikalingas milžiniškas biudžetas reklamai? Mitas! Tą įrodo ir “Vilniaus kailių“ patirtis bei ypatingo pasiūlymo klientams sukūrimas. Ypatingas pasiūlymas tampa tikrai ypatingu tik, kai yra pateikiamas reikiamu laiku, tinkamai segmentuotas, kaip unikalaus patiekalo receptas turi visus būtinus, bet nebūtinai visiems žinomus ingridientus, surašytus receptų knygoje, o galbūt jūsų pačių sukomponuotus ir improvizuotus. Toks ypatingas pasiūlymas gali tapti atradimu ir kitiems segmentams!

NEILA ŠVEIKAUSKAITĖ - AB „Vilniaus kailiai“ generalinė direktorė ir valdybos narė nuo 2008 m., krizės akivaizdoje perėmusi įmonės vairą ir suvaldžiusi sunkumus, dabar ieškanti naujos, pokrizinės, įmonei labiausiai tinkančios veiklos valdymo receptūros. Įmonėje dirba nuo 1999 m., pradedant vertėjos derybininkės – reklamos asistentės pareigų, iki ilgalaikės marketingo, rinkodaros vadovės, meno – produktų kūrimo tarybos vadovės, Stebėtojų tarybos narės pareigų. Darbe ir gyvenime stengiasi vadovautis šūkiu - “Kiekvienas pasiekimas prasideda sprendimu pabandyti!”.
 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 

0

Vadovai ir marketingistai dažnai būna nutolę nuo interneto rinkodaros. Vyrauja požiūris, kad tai sudėtingai įvaldoma sritis jūsų verslui. Arba apskritai jūsų klientai “nepirks” internetu. Tačiau jei jūsų potencialūs klientai būna internete, tereikia juos surasti, sudominti, pasikviesti bei susigrąžinti vėliau. Žinant teisingus principus galima turėti ne tik greitą, bet ir ilgalaikę naudą.

MINDAUGAS JUODAITIS - interneto projektus kuriančios ir vystančios įmonės "WEB Partners” vadovas. Interneto rinkodaros srityje dirba daugiau nei 15 metų ir konsultuoja įmones, kaip “įdarbinti” internetą, gauti verslui naujų klientų, pardavimų, žinomumą. Su komanda įgyvendina sukurtas strategijas, kurdami ir globodami interneto svetaines, koordinuodami interneto reklamą, siekdami bendrų tikslų.

 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 
0

Mitas, kad smulkiam ir vidutiniam verslui personalo valdymas yra nereikalingas, perteklinis dalykas ir tai turi būti svarbu tik didelėms įmonėms. Daugelyje SVV įmonių personalo valdymas vis dar suprantamas labai siaurai ir todėl šis „reiškinys“ nepasiteisina ir tiesiog neveikia. Pranešime bus kalbama apie tai ar smulkaus ir vidutinio verslo įmonė gali būti geidžiamu darbdaviu – kaip to siekti per teisingą personalo valdymą, kodėl net ir SVV įmonei jis reikalingas, kaip tai padeda išlaikyti esamus ir pritraukti naujus darbuotojus.

JURGITA JANKUVIENĖ - Personalo valdymo centro (UAB Profesiniai kontaktai) direktorė. Personalo valdymo srityje dirbanti nuo 2003 m. Profesinė specializacija – naujo personalo paieška ir atranka, darbuotojų vertinimas psichologinėmis metodikomis, darbuotojų karjeros planavimas, darbuotojų veiklos vertinimo sistemų kūrimas, konsultavimas personalo valdymo klausimais.

 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 
0

Lietuvos rinka per maža augti? Mitas! Easting įmonių grupės verslo atvejis: vienas konkurencingiausių Lietuvos verslo sektorių (transporto ir logistikos paslaugos); startas krizės sąlygomis (2008 m. vid.); augimas > 1100% (2009-2012m.). Taigi, verslo startas krizės sąlygomis – galimybė ar nepamatuota rizika? Spartaus augimo varikliai: rinkos poreikių įvertinimas; specializacija; pardavimai užsienio rinkose. Spartaus augimo rizikos: mažam verslui nebūdingų vadybos kompetencijų poreikis; darbuotojų poreikis; paslaugų kokybės išlaikymas.

EDGARAS RIMGAILA - Easting įmonių grupės vadovas:

  • 15 metų patirtis transporto ir logistikos sektoriuje; 
  • 10 metų vadovavimo patirtis; 
  • 6 metus dirbo didžiausios Pasaulyje logistikos kompanijos atstovybėje – DHL LIETUVA; 
  • Easting įmonių grupės įkūrėjas.
  • 7 metai, nuo 2008 m. vadovauja nuosavam verslui.

 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 

0

Šiandieniniame pasaulyje sunku rasti naujų nišų pradėti nuosavą verslą. Tikras iššūkis – atkreipti prisisotinusios žmonijos dėmesį į save į savo veiklą. Sudėtinga išgyventi stambaus verslo šešėlyje. Ar iš tikrųjų taip yra? Gal būt kaip tik dabar pats tinkamiausias laikas išsklaidyti „milžino“ šešėlį?

TOMAS KAZLAUSKAS - tradicinių ir ekologiškų statybinių medžiagų ekspertas. UAB HAKUNA steigėjas ir vadovas. Verslo entuziastas. Daugiau nei 10 metų aktyviai dirbantis statybinių medžiagų prekybos rinkoje Lietuvoje ir užsienyje. Specializuojasi tradicinėje bei alternatyvioje (natūralioje) statyboje. Tomo tikslas – kelti žmonių sąmoningumo lygį statybų procesuose bei kurti tvarią sampratą apie šiuolaikinį žmogaus būstą.

 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 
0

Informacinė revoliucija naikina atstumus ir dydžių skirtumus Žinių amžius dar tik pradeda atskleisti savo potencialą Visuomenė kinta greičiau nei spėja keistis jos organizacijos formos Svarbiausia - nebijoti, ir iššūkiai virs galimybėmis.

AURELIJUS KATKEVIČIUS – žurnalistas, redaktorius, poliglotas, intelektualas, eruditas, buvęs viešųjų ryšių specialistas, žurnalistiką studijuojančių studentų dėstytojas, vadovas.

 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur. Arba galima įsigyti visų "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų peržiūros teisę už 120 eur. Kreipkitės: registracija@toc.lt

 

0

Su džiaugsmu informuojame, jog 17-toji Tarptautinė Apribojimų Teorijos (TOC) taikymo įmonės valdyme konferencija (TOCPA) įvyks Lietuvoje, Vilniuje jau Gegužės 15-16 dienomis. Skubame pasidalinti konferencijos kvietimu bei dienotvarke – nepraleiskite progos išgirsti naujausios informacijos apie visame pasaulyje pripažintos metodikos taikymą priimant sprendimus savo versle.

 
0

Nustokime kurti drobinius sargius impotentams

Klausytojai supažindinami su teorine bei praktine produkto (prekės/paslaugos) naujumo samprata. Mokymo metu bus nagrinėjami fundamentalūs naujo produkto kūrimo procesai bei praktiniai naujų produktų kūrimo modeliai. Diskusijų metu dalyviai identifikuos kriterijus, lemiančius sėkmingą naujo produkto sukūrimą ir  pradės formuoti „sėkmingo produkto sukūrimo modelį“. Kurso metu bus analizuojami finansiniai aspektai susiję su produktų kūrimu bei jų įtaka bendrai organizacijos veiklai. Taip pat seminaro metu bus peržvelgiami kritiniai veiksniai lemiantys sėkmingą prekės sukūrimą, gilinamasi  į žmogiškųjų resursų valdymą per gentinės elgsenos prizmę, nagrinėjama pardavimo proceso svarba kuriant naujus produktus. Galiausiai, iš įgytos informacijos išryškės naujų produktų kūrimo modelio sudarymo metodika ir sudarytas „Sėkmingos naujos prekės kūrimo modelis“.

Seminaro metu papildomai bus vystomos ir šios temos: naujos prekės planavimas; prekės vartotojo poreikių nustatymas; prekės specifikacijos; konceptinės prekės generavimas, atranka bei testavimas; gaminio architektūra (pramoninis bei gamybinis dizainai); naujos prekės prototipas ir jos ekonominis pagrindimas; naujos prekės pavadinimas ir intelektualinė nuosavybė; naujos prekės marketingas; naujos prekės gamybos procesas; naujos prekės kūrimo projektinės aplinkos valdymas.

Puslapiai