Marketingas, marketingas internete

3

Dar vienos paskaitos įrašas (su geresniu garsu).

0

Kviečiame peržiūrėti nemokamą konferencijos, skirtos Lietuvos verslui įrašus. Renginys vyko 2013 m. spalio 23 d. Vilniuje, LITEXPO Konferencijų centre.
Vainikuojant projektą „Konkurencingumo centras“, kuriame dalyvavo per 500 Lietuvos įmonių, ekspertai pristatys projekto rezultatus – kaip Lietuvos verslui sekasi konkuruoti tarptautinėje erdvėje, kuriose srityse esame pažeidžiami ir kaip tai susiję su įmonių branda.

Pirmą kartą Lietuvoje praktiniais patarimais, kaip atskleisti savo potencialą ir pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką su mažiau išteklių, dalinosi pasaulinio lygio pranešėjai, garsiausi Apribojimų teorijos (TOC) ekspertai, TOCICO tarptautinės sertifikavimo organizacijos nariai.

Konferencijos kalba
Anglų.

0

Marketingas – tai kompleksinis veikimas, kuriuo rinkoje skatinama produktų  ar paslaugų paklausa. Marketingo užduotis yra sukurti geriausią rinkoje pardavimo sprendimą.

KODĖL REIKĖTŲ PAKEISTI LIGŠIOLINIUS MARKETINGO PROCESŲ VALDYMO PRINCIPUS?

  • Klientai išsako nepasitenkinimą dėl produkcijos ar paslaugų kokybės
  • Nepakankami pardavimai
  • Dalyvavimas kainų kare arba rizika į jį įsivelti
  • Konfliktais ir kompromisais grindžiami santykiai įmonėje
  • Netikrumas dėl kompanijos ateities

 

0

- Kokias parduotuvių verslo problemas gali išspręsti distributorius?

- Kilimų distribucija: specifika ir neunikalumai

- Ko reikia mažemininkams – procentų ar pinigų?

- Kaip sukurti mafijinį pasiūlymą parduotuvei: standartinis pasiūlymo rengimo procesas ir unikalus fokusavimasis

- Mafijinio pasiūlymo pardavimas: kas priverčia parduotuves suklusti?

- Iššųkis pardavinėti eksporto rinkose

- Organizaciniai pokyčiai pereinant nuo “Push-Distribution” prie “Pull-Distribution”

5

Išpuoselėtas konkurencinis pranašumas leidžia kompanijai gauti didesnes, negu vidutinės rinkoje, pajamas bei laimėti konkurencinę kovą. Tačiau būti geresniu nei kiti nepakanka – būtina gebėti parduoti savo pranašumą.

Verslas-verslui aplinkoje klientai perka tik tai ir tik tuomet, kai mato apčiuopiamą naudą savo kompanijai. Daugeliu atvejų verslo klientai svarstydami, ar priimti tiekėjo pasiūlymą, sprendžia šiuos du klausimus:

·         ar nupirkęs (sudaręs sandorį) sumažinsiu savo išlaidas/investicijas?

·         ar nupirkęs (sudaręs sandorį) padidinsiu savo pajamas?

Norint klientui parduoti daugiau ir brangiau, būtina gerai išmanyti ne tik savo, bet ir jo verslą.

 

KODĖL REIKĖTŲ SUKURTI ĮMONĖS KONKURENCINĮ PRANAŠUMĄ?

·         Neturėdama konkurencinio pranašumo įmonė spaudžiama konkuruoti tik kaina

·         Konkuruojant kainomis (ar įsivėlus į kainų karą) pelningumas visais atvejais būna nepakankamas

KĄ KONKREČIAI REIKĖTŲ PAKEISTI?

·         Suvokti, ką įmonė gali daryti geriau vardan savo klientų nei konkurentai

·         Atsisakyti klaidingos nuostatos, esą klientui svarbiausia mažiausia kaina

·         Atsisakyti klaidingos nuostatos, esą klientai ir patys supras, kuo jūs geresni

·         Atsisakyti įsitikinimo, esą klientai ir patys puikiai supranta savo problemas

Į KĄ PAKEISTI? KĄ ĮSIDIEGTI?

·         Sukurti savo įmonės konkurencinį pranašumą

·         Realizuojant konkurencinį pranašumą parengti komercinius pasiūlymus (Mafia-Offer) ir pardavimų procesą

UŽSIĖMIMO PRELIMINARUS TURINYS

·         Kas yra ir kas nėra ilgalaikis konkurencinis pranašumas

·         Kaip suvokti kliento esminius poreikius

·         Rinkos segmentavimas per klientų problemų prizmę

·         Konkurencingo pasiūlymo suformulavimas

·         Konkurencingo pasiūlymo pateikimas ir pardavimo proceso korekcijos

IŠKLAUSĘ PASKAITĄ:

·         būsite suformulavę bent vieną savo įmonės pasiūlymą, paremtą konkrečiu konkurenciniu pranašumu savo rinkoje

O taip pat būsite pasirengę:

·         atlikti klientų segmentavimą pagal jų turimas problemas,

·         kurti konkurencingus pasiūlymus atsižvelgdami į turimą konkurencinį pranašumą

·         plėtoti ir įtvirtinti konkurencinį pranašumą

8

Kai smunka rinkos ir įmonės susiveržia taupymo diržus, parduoti savo gaminius arba paslaugas darosi vis sunkiau. Tokioje padėtyje atsidūrė tūkstančiai Lietuvos įmonių, kurios, griebasi šiaudo negalėdamos pardavinėti taip sėkmingai kaip anksčiau.

Tas šiaudas paprastai būna dar vienas superpardavėjas, dažniausiai ką tik nuviliotas nuo konkurentų. Jis moka padaryti pirmą įspūdį, užkalbėti klientą, įpiršti savo „sprendimą“. Jis jaučia, kada verta įkyrėti, o kada užtenka tiesiog pažerti pažadų. Tokie pardavėjai rinkoje vadinami menininkais, nes ir pardavimai yra menas, jei tikėsime verslo bestselerių viršeliais.

Naujausi tyrimai rodo, kad pardavėjai, kurie stengiasi vykdyti pardavimus remiantis gerais santykiais su klientais, patiria nesėkmę. Klientai labiau vertina pridėtinę vertę, kurią teikia pardavėjas bei pačio pirkimo-pardavimo proceso patirtį. Todėl labai svarbu teisingai paruošti ir pristatyti savo pasiūlymą.

Neturėtume pamiršti, kad pardavimai priklauso ne nuo vieno žmogaus. Prašaunama manant, jog pardavimo veikla yra ne sisteminė, o nulemta sėkmės ir atsitiktinumų. Pardavimas tikrai nėra menas, tai yra procesas, kuris turi būti maksimaliai skaidrus, kad matytumėme, kurioje vietoje kas vyksta ir galėtumėme pašalinti kliūtis, trukdančias sėkmingai parduoti.

Jei į pardavimus žiūrėsite kaip į procesą, greitai pastebėsite, kad jūsų įmonės pardavimų vadybininkai dirba neefektyviai. O būtent ši – pardavėjų – grandis procese yra lemianti ir nepakeičiama. Taigi dauguma atvejų pardavimų vadybininkas turėtų daryti tik tiesioginį savo darbą – pardavinėti. Tuo tarpu telefonu organizuoti susitikimus, rengti pasiūlymus, pildyti ataskaitas ir t.t. – gali ir sekretorė, įmonei kainuojanti gerokai pigiau.

Webinarą veda UAB „TOC sprendimai“ vadovas Nerius Jasinavičius ir jo kolega UAB „TOC sales and marketing“ vadovas Mindaugas Voldemaras.

Seminaro programa:

1 dalis. B2B pardavimas (1 val +20-30 min atsakymams)

  1. Kas yra B2B pardavimas
  2. Didelio (B2B) pardavimo charakteristikos
  3. Pardavėjų tipai
  4. Pasipriešinimo pokyčiams lygiai
  5. B2B pasiūlymo paruošimas

2 dalis. Pardavimo procesas (1 val +20-30 min atsakymams)

  1. Tipinės pardavimo B2B problemos. Kodėl reikia valdyti pardavimus
  2. Pardavimai kaip gamyba. Pagrindiniai efektyvios gamybos elementai
  3. Pardavimo proceso sudarymas
  4. Pardavimo proceso rodikliai bei valdymas
  5. Nuo ko pradėti
11

Rinkodara yra kaip oras. Jo niekas nemato, bet jis yra aplink mus. Jį visi pamiršta, kol nepradeda dūsti. Neretai įmonės atmestinai žiūri į rinkodarą, kol nepradeda trūkti pardavimų. Rinkodara "maitina" jūsų įmonę naujais klientais, naujais užsakymais, naujais darbuotojais.

0

Grupinių portalų Lietuvoje galima priskaičiuoti daugiau nei 20. Tai yra gera galimybė verslui, bet nepadarykite klaidų bei įvertinkite papildomą kainą, kurią teks sumokėti. Grupiniais portalais teko naudotis ir kaip klientui, ir kaip verslo atstovui. Pasidalinsiu mintimis iš abiejų frontų.

2
Jason Fried, David Heinemeier Hansson "Nedirbk"

Sėkmingai milijoninės apyvartos verslą visame pasaulyje plėtojančios firmos „galvos“ dalijasi žemiškais patarimais, kuriuos patys atrado ir patikrino dirbdami, o ne skaitydami ekonomikos teorijas. Jų įsitikinimu, daugelis visuotinai priimtų teiginių ir metodų, kaip daryti verslą, yra klaidingi arba neveiksmingi. Autoriai trumpai ir vaizdžiai atskleidžia, kodėl taip yra, ir pateikia genialiai paprastas taisykles sėkmingai pradėti ir vystyti verslą, kuris teikia pasitenkinimą ir neapsunkina gyvenimo.

0
Seth Godin "Purpurinė karvė"

Marketingo specialistai jau daug metų kalba apie penkis marketingo “P” (šia raide prasidedančius anglų kalbos žodžius, susijusius su marketingu; jų yra daugiau kaip penki, tik kiekvienas iš jų išsirenka penkis mėgstamiausius). Štai kai kurie iš jų:

Puslapiai