Marketingas, marketingas internete

Marketingas, marketingas internete

IŠSKLAIDANT VERSLO MITUS 2015 - Mindaugas Voldemaras - MITAI, SUBLIŪKŠTANTYS SISTEMATIZUOJANT PARDAVIMUS

Jums sakė, kad geriausiai aptarnauja tas, kuris pardavė? Kad klientai nori vienintelio kontakto, su kuriuo palaikytų santykius? Kad pardavėją motyvuoja komisiniai? Pranešėjas pristatys 10 mitų, kurie kaskart subliūkšta įmonėse sistematizuojant pardavimus pagal TOC ir Lean principus.

MINDAUGAS VOLDEMARAS - TOC Sales & Marketing įmonės, teikiančios pardavimų sistematizavimo ir eksporto didinimo paslaugas, vadovas, tinklaraščio www.commonsense.lt autorius.

 
Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur + PVM. Arba galima įsigyti visų 8-ių "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų įrašus už 120 eur + PVM (AMVER kurso dalyviams bei konferencijos dalyviams taikoma -20 proc. nuolaida). Kreipkitės: registracija@toc.lt
 

Kviečiame pasižiūrėti pranešimo ištrauką nemokamai:

Tipas: 

IŠSKLAIDANT VERSLO MITUS 2015 - Neila Šveikauskaitė - YPATINGO PASIŪLYMO KLIENTAMS PATIRTIS

Norint pasiekti daugiau klientų ir parduoti daugiau - reikalingas milžiniškas biudžetas reklamai? Mitas! Tą įrodo ir “Vilniaus kailių“ patirtis bei ypatingo pasiūlymo klientams sukūrimas. Ypatingas pasiūlymas tampa tikrai ypatingu tik, kai yra pateikiamas reikiamu laiku, tinkamai segmentuotas, kaip unikalaus patiekalo receptas turi visus būtinus, bet nebūtinai visiems žinomus ingridientus, surašytus receptų knygoje, o galbūt jūsų pačių sukomponuotus ir improvizuotus. Toks ypatingas pasiūlymas gali tapti atradimu ir kitiems segmentams!

NEILA ŠVEIKAUSKAITĖ - AB „Vilniaus kailiai“ generalinė direktorė ir valdybos narė nuo 2008 m., krizės akivaizdoje perėmusi įmonės vairą ir suvaldžiusi sunkumus, dabar ieškanti naujos, pokrizinės, įmonei labiausiai tinkančios veiklos valdymo receptūros. Įmonėje dirba nuo 1999 m., pradedant vertėjos derybininkės – reklamos asistentės pareigų, iki ilgalaikės marketingo, rinkodaros vadovės, meno – produktų kūrimo tarybos vadovės, Stebėtojų tarybos narės pareigų. Darbe ir gyvenime stengiasi vadovautis šūkiu - “Kiekvienas pasiekimas prasideda sprendimu pabandyti!”.
 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur + PVM. Arba galima įsigyti visų 8-ių "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų įrašus už 120 eur + PVM (AMVER kurso dalyviams bei konferencijos dalyviams taikoma -20 proc. nuolaida). Kreipkitės: registracija@toc.lt
 

Kviečiame pasižiūrėti pranešimo ištrauką nemokamai:

Tipas: 

IŠSKLAIDANT VERSLO MITUS 2015 - Mindaugas Juodaitis - 7 ŽINGSNIAI ĮDARBINANT INTERNETĄ

Vadovai ir marketingistai dažnai būna nutolę nuo interneto rinkodaros. Vyrauja požiūris, kad tai sudėtingai įvaldoma sritis jūsų verslui. Arba apskritai jūsų klientai “nepirks” internetu. Tačiau jei jūsų potencialūs klientai būna internete, tereikia juos surasti, sudominti, pasikviesti bei susigrąžinti vėliau. Žinant teisingus principus galima turėti ne tik greitą, bet ir ilgalaikę naudą.

MINDAUGAS JUODAITIS - interneto projektus kuriančios ir vystančios įmonės "WEB Partners” vadovas. Interneto rinkodaros srityje dirba daugiau nei 15 metų ir konsultuoja įmones, kaip “įdarbinti” internetą, gauti verslui naujų klientų, pardavimų, žinomumą. Su komanda įgyvendina sukurtas strategijas, kurdami ir globodami interneto svetaines, koordinuodami interneto reklamą, siekdami bendrų tikslų.

 

Šio pranešimo įrašas kainuoja 30 eur + PVM. Arba galima įsigyti visų 8-ių "Išsklaidant verslo mitus" konferencijos pranešimų įrašus už 120 eur + PVM (AMVER kurso dalyviams bei konferencijos dalyviams taikoma -20 proc. nuolaida). Kreipkitės: registracija@toc.lt
 

Kviečiame pasižiūrėti pranešimo ištrauką nemokamai:

Tipas: 

Kaip gauti nemokamas ekspertų konsultacijas pasinaudojant ES parama?

VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.

Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.

Tipas: 

VIDEO: Nemokamos konferencijos "Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažoms ir vidutinėms įmonėms" pranešimai

Kviečiame peržiūrėti nemokamą konferencijos, skirtos Lietuvos verslui įrašus. Renginys vyko 2013 m. spalio 23 d. Vilniuje, LITEXPO Konferencijų centre.
Vainikuojant projektą „Konkurencingumo centras“, kuriame dalyvavo per 500 Lietuvos įmonių, ekspertai pristatys projekto rezultatus – kaip Lietuvos verslui sekasi konkuruoti tarptautinėje erdvėje, kuriose srityse esame pažeidžiami ir kaip tai susiję su įmonių branda.

Pirmą kartą Lietuvoje praktiniais patarimais, kaip atskleisti savo potencialą ir pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką su mažiau išteklių, dalinosi pasaulinio lygio pranešėjai, garsiausi Apribojimų teorijos (TOC) ekspertai, TOCICO tarptautinės sertifikavimo organizacijos nariai.

Konferencijos kalba
Anglų.

Tipas: 

VIDEO: Marketingo procesų valdymas

Marketingas – tai kompleksinis veikimas, kuriuo rinkoje skatinama produktų  ar paslaugų paklausa. Marketingo užduotis yra sukurti geriausią rinkoje pardavimo sprendimą.

KODĖL REIKĖTŲ PAKEISTI LIGŠIOLINIUS MARKETINGO PROCESŲ VALDYMO PRINCIPUS?

  • Klientai išsako nepasitenkinimą dėl produkcijos ar paslaugų kokybės
  • Nepakankami pardavimai
  • Dalyvavimas kainų kare arba rizika į jį įsivelti
  • Konfliktais ir kompromisais grindžiami santykiai įmonėje
  • Netikrumas dėl kompanijos ateities

 

Tipas: 
Sritis: 

VIDEO: I. Nicula. Distributoriaus pasiūlymas, kurio parduotuvės negali atsisakyti. “Carpeta” sėkmės istorija

- Kokias parduotuvių verslo problemas gali išspręsti distributorius?

- Kilimų distribucija: specifika ir neunikalumai

- Ko reikia mažemininkams – procentų ar pinigų?

- Kaip sukurti mafijinį pasiūlymą parduotuvei: standartinis pasiūlymo rengimo procesas ir unikalus fokusavimasis

- Mafijinio pasiūlymo pardavimas: kas priverčia parduotuves suklusti?

- Iššųkis pardavinėti eksporto rinkose

- Organizaciniai pokyčiai pereinant nuo “Push-Distribution” prie “Pull-Distribution”

Tipas: 

VIDEO: Kaip sukurti neatmetamą vertės pasiūlymą

Išpuoselėtas konkurencinis pranašumas leidžia kompanijai gauti didesnes, negu vidutinės rinkoje, pajamas bei laimėti konkurencinę kovą. Tačiau būti geresniu nei kiti nepakanka – būtina gebėti parduoti savo pranašumą.

Verslas-verslui aplinkoje klientai perka tik tai ir tik tuomet, kai mato apčiuopiamą naudą savo kompanijai. Daugeliu atvejų verslo klientai svarstydami, ar priimti tiekėjo pasiūlymą, sprendžia šiuos du klausimus:

·         ar nupirkęs (sudaręs sandorį) sumažinsiu savo išlaidas/investicijas?

·         ar nupirkęs (sudaręs sandorį) padidinsiu savo pajamas?

Norint klientui parduoti daugiau ir brangiau, būtina gerai išmanyti ne tik savo, bet ir jo verslą.

 

KODĖL REIKĖTŲ SUKURTI ĮMONĖS KONKURENCINĮ PRANAŠUMĄ?

·         Neturėdama konkurencinio pranašumo įmonė spaudžiama konkuruoti tik kaina

·         Konkuruojant kainomis (ar įsivėlus į kainų karą) pelningumas visais atvejais būna nepakankamas

KĄ KONKREČIAI REIKĖTŲ PAKEISTI?

·         Suvokti, ką įmonė gali daryti geriau vardan savo klientų nei konkurentai

·         Atsisakyti klaidingos nuostatos, esą klientui svarbiausia mažiausia kaina

·         Atsisakyti klaidingos nuostatos, esą klientai ir patys supras, kuo jūs geresni

·         Atsisakyti įsitikinimo, esą klientai ir patys puikiai supranta savo problemas

Į KĄ PAKEISTI? KĄ ĮSIDIEGTI?

·         Sukurti savo įmonės konkurencinį pranašumą

·         Realizuojant konkurencinį pranašumą parengti komercinius pasiūlymus (Mafia-Offer) ir pardavimų procesą

UŽSIĖMIMO PRELIMINARUS TURINYS

·         Kas yra ir kas nėra ilgalaikis konkurencinis pranašumas

·         Kaip suvokti kliento esminius poreikius

·         Rinkos segmentavimas per klientų problemų prizmę

·         Konkurencingo pasiūlymo suformulavimas

·         Konkurencingo pasiūlymo pateikimas ir pardavimo proceso korekcijos

IŠKLAUSĘ PASKAITĄ:

·         būsite suformulavę bent vieną savo įmonės pasiūlymą, paremtą konkrečiu konkurenciniu pranašumu savo rinkoje

O taip pat būsite pasirengę:

·         atlikti klientų segmentavimą pagal jų turimas problemas,

·         kurti konkurencingus pasiūlymus atsižvelgdami į turimą konkurencinį pranašumą

·         plėtoti ir įtvirtinti konkurencinį pranašumą

Tipas: 
Sritis: 

VIDEO: N.Jasinavičius ir M.Voldemaras. Kaip padidinti pardavimus?

Kai smunka rinkos ir įmonės susiveržia taupymo diržus, parduoti savo gaminius arba paslaugas darosi vis sunkiau. Tokioje padėtyje atsidūrė tūkstančiai Lietuvos įmonių, kurios, griebasi šiaudo negalėdamos pardavinėti taip sėkmingai kaip anksčiau.

Tas šiaudas paprastai būna dar vienas superpardavėjas, dažniausiai ką tik nuviliotas nuo konkurentų. Jis moka padaryti pirmą įspūdį, užkalbėti klientą, įpiršti savo „sprendimą“. Jis jaučia, kada verta įkyrėti, o kada užtenka tiesiog pažerti pažadų. Tokie pardavėjai rinkoje vadinami menininkais, nes ir pardavimai yra menas, jei tikėsime verslo bestselerių viršeliais.

Naujausi tyrimai rodo, kad pardavėjai, kurie stengiasi vykdyti pardavimus remiantis gerais santykiais su klientais, patiria nesėkmę. Klientai labiau vertina pridėtinę vertę, kurią teikia pardavėjas bei pačio pirkimo-pardavimo proceso patirtį. Todėl labai svarbu teisingai paruošti ir pristatyti savo pasiūlymą.

Neturėtume pamiršti, kad pardavimai priklauso ne nuo vieno žmogaus. Prašaunama manant, jog pardavimo veikla yra ne sisteminė, o nulemta sėkmės ir atsitiktinumų. Pardavimas tikrai nėra menas, tai yra procesas, kuris turi būti maksimaliai skaidrus, kad matytumėme, kurioje vietoje kas vyksta ir galėtumėme pašalinti kliūtis, trukdančias sėkmingai parduoti.

Jei į pardavimus žiūrėsite kaip į procesą, greitai pastebėsite, kad jūsų įmonės pardavimų vadybininkai dirba neefektyviai. O būtent ši – pardavėjų – grandis procese yra lemianti ir nepakeičiama. Taigi dauguma atvejų pardavimų vadybininkas turėtų daryti tik tiesioginį savo darbą – pardavinėti. Tuo tarpu telefonu organizuoti susitikimus, rengti pasiūlymus, pildyti ataskaitas ir t.t. – gali ir sekretorė, įmonei kainuojanti gerokai pigiau.

Webinarą veda UAB „TOC sprendimai“ vadovas Nerius Jasinavičius ir jo kolega UAB „TOC sales and marketing“ vadovas Mindaugas Voldemaras.

Seminaro programa:

1 dalis. B2B pardavimas (1 val +20-30 min atsakymams)

  1. Kas yra B2B pardavimas
  2. Didelio (B2B) pardavimo charakteristikos
  3. Pardavėjų tipai
  4. Pasipriešinimo pokyčiams lygiai
  5. B2B pasiūlymo paruošimas

2 dalis. Pardavimo procesas (1 val +20-30 min atsakymams)

  1. Tipinės pardavimo B2B problemos. Kodėl reikia valdyti pardavimus
  2. Pardavimai kaip gamyba. Pagrindiniai efektyvios gamybos elementai
  3. Pardavimo proceso sudarymas
  4. Pardavimo proceso rodikliai bei valdymas
  5. Nuo ko pradėti
Tipas: 

STRAIPSNIS: Pamiršta/neatrasta rinkodara (ar marketingas)

Rinkodara yra kaip oras. Jo niekas nemato, bet jis yra aplink mus. Jį visi pamiršta, kol nepradeda dūsti. Neretai įmonės atmestinai žiūri į rinkodarą, kol nepradeda trūkti pardavimų. Rinkodara "maitina" jūsų įmonę naujais klientais, naujais užsakymais, naujais darbuotojais.

Tipas: 

Puslapiai