Marketingas, marketingas internete

Marketingas, marketingas internete

KAIP PASIEKTI TAI, KO NORI: MITAI VERSLE IR GYVENIME. Karolis Verbliugevičius

Karolio istorija nepaprasta – būdamas vos 19-kos metų, vyras avarijos metu neteko regėjimo. Tačiau tai nesustabdė iniciatyvaus ir ambicingo vyro siekti savo tikslų. Karolis įkūrė net tris verslus, o didžiausias variklis jo gyvenime – nauji iššūkiai ir tikslai. Vyro nuomone svarbiausia suprasti, ko norime iš gyvenimo ir to aktyviai siekti. Iš kur gi jis semiasi tiek vidinės motyvacijos siekti vis naujų tikslų, o jei nepavyksta ir suklumpa - atsikelti ir vėl bandyti ir bandyti? Karolis – puikus pavyzdys, kad norintiems nėra neįveikiamų kliūčių.

 

 

Tipas: 

DIDŽIULĖ KONKURENCIJA - NE PROBLEMA. Ramutė Alechnavičiūtė

REAVITA – biuro reikmenų įmonė, kelis kartus pripažinta kaip sparčiausiai augusi Lietuvoje, nors konkurencinė aplinka yra milžiniška. Ką ši įmonė daro kitaip nei kiti? Kaip jie atrado savo konkurencinį pranašumą, kokių strategijų ir taktikų laikosi? Įmonės savininkė pasidalins savo vertinga patirtimi, kaip pasimokyti iš savo klaidų ir priimti teisingus sprendimus.

 

Tipas: 

LAIMI NE TAS, KAS NEGRIŪNA. LAIMI TAS, KAS GREIČIAUSIAI ATSIKELIA. Andrius Užkalnis

Sako, ne ūgis, o smūgis. Net ne smūgis, sako Andrius Užkalnis. Svarbu ne tai, kiek tu smūgiuoji, svarbu tai, kaip greitai grįžti į ringą, kai prasileidi vieną į galvą. Tas, kas gaišta laiką, bandydamas apsisaugoti nuo rizikos, neišvengiamai yra aplenkiamas kitų. Tobuliausias produktas bus nepavykęs, jei jis nebus įgyvendintas. Sugalvoji ir darai. Judantis visada aplenkia stovintį vietoje, darantis visada aplenkia nedarantį. Mus žudo tobulybės laukimas, svaičiojimai apie idealias aplinkybes, kurių reikia sulaukti. Aišku, kad darai klaidingus sprendimus, skubotus irgi - bet taip geriau, negu amžinai nieko nedaryti ir svarstyti apie tai, ką reikėtų daryti.

Ir dar - verslo idėjos ir jų įgyvendinimas negyvena prezentacijose. Jei jums reikia PowerPointo, ir negalite papasakoti apie idėją be skaidrių, tai tiek tos ir idėjos. Niekada netikėkite tais, kas negali išdėstyti idėjos keliais sakiniais emaile ir sako "reikia susitikti". Nėra tokių idėjų, kad jų negalėtum aprašyti trumpai. Nė viena mano sėkminga idėja (nesėkminga irgi) nebuvo išdėliota verslo plane. Žmonės arba tavim tiki, arba ne.

Tipas: 

VERSLO MITAI 2017 - trečioji smulkaus ir vidutinio verslo savininkų bei vadovų konferencija

Kviečiame į jau 3-iąją smulkaus ir vidutinio verslo savininkų bei vadovų konferenciją "VERSLO MITAI 2017". Konferencijos pagrindinis tikslas – sudaryti sąlygas vadovams pasidalinti žiniomis, kaip (ne)sėkmingai auginti bei valdyti verslą: pasisemsite idėjų iš kitų vadovų realių patirčių bei savo srities profesionalų.

Kviečiame pasiklausyti Neriaus Jasinavičiaus pranešimo pernai metų renginyje: www.amver.lt/verslomitai-sprendimas-pradeti-versla

Daugiau informacijos ir registracija: http://amver.lt/verslomitai/
Tipas: 

VIDEO: TOCPA 2015 - M. Voldemaras, I. Pranaityte, T. Parnarauskas. How to build a sales factory in small company. NOD Baltic case story.

17-ta tarptautinė TOCPA konferencija Vilniuje 2015 TOC bendruomenei.

Mindaugas Voldemaras, CEO at TOC Sales and Marketing, Irma Pranaitytė, Consultant at TOC Sales and Marketing ir Tomas Parnarauskas, CEO at NOD Baltic. How to build a sales factory in small company. NOD Baltic case story. 

Tipas: 

IVM 2015: Mindaugas Juodaitis - 7 ŽINGSNIAI ĮDARBINANT INTERNETĄ (5)

Vadovai ir marketingistai dažnai būna nutolę nuo interneto rinkodaros. Vyrauja požiūris, kad tai sudėtingai įvaldoma sritis jūsų verslui. Arba apskritai jūsų klientai “nepirks” internetu. Tačiau jei jūsų potencialūs klientai būna internete, tereikia juos surasti, sudominti, pasikviesti bei susigrąžinti vėliau. Žinant teisingus principus galima turėti ne tik greitą, bet ir ilgalaikę naudą.

MINDAUGAS JUODAITIS - interneto projektus kuriančios ir vystančios įmonės "WEB Partners” vadovas. Interneto rinkodaros srityje dirba daugiau nei 15 metų ir konsultuoja įmones, kaip “įdarbinti” internetą, gauti verslui naujų klientų, pardavimų, žinomumą. Su komanda įgyvendina sukurtas strategijas, kurdami ir globodami interneto svetaines, koordinuodami interneto reklamą, siekdami bendrų tikslų.

 

Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.

Kviečiame pasižiūrėti pranešimo ištrauką nemokamai:

Tipas: 

IVM 2015: Neila Šveikauskaitė - YPATINGO PASIŪLYMO KLIENTAMS PATIRTIS (6)

Norint pasiekti daugiau klientų ir parduoti daugiau - reikalingas milžiniškas biudžetas reklamai? Mitas! Tą įrodo ir “Vilniaus kailių“ patirtis bei ypatingo pasiūlymo klientams sukūrimas. Ypatingas pasiūlymas tampa tikrai ypatingu tik, kai yra pateikiamas reikiamu laiku, tinkamai segmentuotas, kaip unikalaus patiekalo receptas turi visus būtinus, bet nebūtinai visiems žinomus ingridientus, surašytus receptų knygoje, o galbūt jūsų pačių sukomponuotus ir improvizuotus. Toks ypatingas pasiūlymas gali tapti atradimu ir kitiems segmentams!

NEILA ŠVEIKAUSKAITĖ - AB „Vilniaus kailiai“ generalinė direktorė ir valdybos narė nuo 2008 m., krizės akivaizdoje perėmusi įmonės vairą ir suvaldžiusi sunkumus, dabar ieškanti naujos, pokrizinės, įmonei labiausiai tinkančios veiklos valdymo receptūros. Įmonėje dirba nuo 1999 m., pradedant vertėjos derybininkės – reklamos asistentės pareigų, iki ilgalaikės marketingo, rinkodaros vadovės, meno – produktų kūrimo tarybos vadovės, Stebėtojų tarybos narės pareigų. Darbe ir gyvenime stengiasi vadovautis šūkiu - “Kiekvienas pasiekimas prasideda sprendimu pabandyti!”.
 

Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.

Kviečiame pasižiūrėti pranešimo ištrauką nemokamai:

Tipas: 

IVM 2015: Mindaugas Voldemaras - MITAI, SUBLIŪKŠTANTYS SISTEMATIZUOJANT PARDAVIMUS (7)

Jums sakė, kad geriausiai aptarnauja tas, kuris pardavė? Kad klientai nori vienintelio kontakto, su kuriuo palaikytų santykius? Kad pardavėją motyvuoja komisiniai? Pranešėjas pristatys 10 mitų, kurie kaskart subliūkšta įmonėse sistematizuojant pardavimus pagal TOC ir Lean principus.

MINDAUGAS VOLDEMARAS - TOC Sales & Marketing įmonės, teikiančios pardavimų sistematizavimo ir eksporto didinimo paslaugas, vadovas, tinklaraščio www.commonsense.lt autorius.


Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.

Kviečiame pasižiūrėti pranešimo ištrauką nemokamai:

Tipas: 

Kaip gauti nemokamas ekspertų konsultacijas pasinaudojant ES parama?

VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.

Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.

Tipas: 

VIDEO: Nemokamos konferencijos "Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažoms ir vidutinėms įmonėms" pranešimai

Kviečiame peržiūrėti nemokamą konferencijos, skirtos Lietuvos verslui įrašus. Renginys vyko 2013 m. spalio 23 d. Vilniuje, LITEXPO Konferencijų centre.
Vainikuojant projektą „Konkurencingumo centras“, kuriame dalyvavo per 500 Lietuvos įmonių, ekspertai pristatys projekto rezultatus – kaip Lietuvos verslui sekasi konkuruoti tarptautinėje erdvėje, kuriose srityse esame pažeidžiami ir kaip tai susiję su įmonių branda.

Pirmą kartą Lietuvoje praktiniais patarimais, kaip atskleisti savo potencialą ir pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką su mažiau išteklių, dalinosi pasaulinio lygio pranešėjai, garsiausi Apribojimų teorijos (TOC) ekspertai, TOCICO tarptautinės sertifikavimo organizacijos nariai.

Konferencijos kalba
Anglų.

Tipas: 

Puslapiai