Knygos

2
Jason Fried, David Heinemeier Hansson "Nedirbk"

Sėkmingai milijoninės apyvartos verslą visame pasaulyje plėtojančios firmos „galvos“ dalijasi žemiškais patarimais, kuriuos patys atrado ir patikrino dirbdami, o ne skaitydami ekonomikos teorijas. Jų įsitikinimu, daugelis visuotinai priimtų teiginių ir metodų, kaip daryti verslą, yra klaidingi arba neveiksmingi. Autoriai trumpai ir vaizdžiai atskleidžia, kodėl taip yra, ir pateikia genialiai paprastas taisykles sėkmingai pradėti ir vystyti verslą, kuris teikia pasitenkinimą ir neapsunkina gyvenimo.

0
Eliyahu M. Goldratt, Ilan Eshkolo, Joe Brownleer "Ar tai ne akivaizdu"

Kiekvieno prekybininko svajonė: parduotuvės lentynose turėti tai, ką žmonės perka, ir neturėti to, ko jie neperka. Dr. E. M. Goldratto vedama TOC bendruomenė sukūrė universalų mažmeninės prekybos Strategijos ir taktikos medį (S&T Tree – angl.), kurį įsidiegusios prekybos įmonės realizuoja šią svajonę. Verslo romanas “Ar tai ne akivaizdu?”, parašytas pagal minėtą S&T medį, prekybininkams suteikia galimybę įsivaizduoti, kokios galimybės laukia jų įmonių, jei ryžtųsi pokyčiams pagal pasiteisinusią TOC praktiką.

0
Jeff Cox, Howard Stevens "Kaip parduoti ratą"

Knyga parašyta apsakymo forma. Tačiau visa, kas joje rašoma apie pardavėjus ir klientus, išplaukia iš empirinių tyrimų, vykdytų daugiau kaip 25 metus.

0
Seth Godin "Purpurinė karvė"

Marketingo specialistai jau daug metų kalba apie penkis marketingo “P” (šia raide prasidedančius anglų kalbos žodžius, susijusius su marketingu; jų yra daugiau kaip penki, tik kiekvienas iš jų išsirenka penkis mėgstamiausius). Štai kai kurie iš jų:

0
Anthony Schneider "Tonis Soprano apie vadybą"

Ekonomikos nestabilumas. Darbuotojų lojalumas, ištikimybė. Konfliktų sprendimas. Tonis Soprano susiduria su tokiomis pat vadovavimo problemomis, kaip ir bet kuris kompanijos vadovas.

0
Ricardo Semler "Septynių dienų savaitgalis"

Dar taip neseniai šeštadienis ir sekmadienis būdavo tarsi poilsio, atsipalaidavimo, atjaunėjimo oazė. O ką turime dabar? Skambina ir skambina mobiliuoju telefonu, be perstojo kaupiasi elektroninio pašto žinutės, fakso aparatas išvemia ant grindų vis naujus popieriaus lapus. Savaitgalio rojaus nebėr. Pratinkitės prie septynių dienų darbo savaitės. Ricardo Semler neperša savo vadovavimo ir mastymo modelio kitiems. Jis tiesiog atvirai pasakoja apie tai kokie veiksmai ir pokyčiai padeda jam ir jo kompanijai augti ir stiprėti. Ir mąsto. Ir užduoda savo mėgstamiausią klausimą kodėl?

0
Hitoshi Takeda "Sinchroninė gamyba. Pačiu laiku būdas visai įmonei"

Įvedant sinchroninę gamybos sistemą, gamyklos vadovybė turi formuluoti užduotį per 2-3 metus procesų lygį pakelti iki pasaulinio lygio. Tik tokio tikslo siekimas leidžia įmonei reikiamu mastu sustiprinti savo konkurencinį pajėgumą. Be to, dalyvaujantys asmenys yra priversti suabejoti savo ligšioliniu mąstymo ir darbo būdu, nes tradiciniais metodais paprastai nepavyksta įveikti prarajos tarp esamos padėties ir pasaulinio lygio, arba tam tada reikia skirti nepateisinamai daug lėšų.

Tipiškas tikslo formulavimas galėtų atrodyti taip:

0
Taiichi Ohno "Tojotos gamybos sistema. Tolyn nuo masinės gamybos"

T. Ohno faktiškai sukūrė Toyota kompanijos "pačiu laiku" gamybos sistemą, šiandien žinomą, kaip Toyota gamybos sistema arba Lean Manufacturing, o ši knyga yra realus tos sistemos aprašymas. Knygoje nuosekliai aprašoma, kaip atsirado šios sistemos poreikis, kaip ji buvo pradėta kurti ir diegti; dabar ją kopijuoja kompanijos visame pasaulyje. Jei niekada anksčiau nenagrinėjote Just-In-Time ("pačiu laiku") metodo, tai jums bus įvadas į jį, žemiausias jos suvokimo lygis. Jei esate įsigilinę į jį, pamatysite, kaip rutuliojosi Ohno mintys, suvoksite šį metodą aukštesniu lygiu.

0
Larry Bossidy, Ram Charan su Charles Burk "Vykdymas. Ką daryti, kad užduotys būtų įvykdytos"

Ilgalaikė kompanijos sėkmė pirmiausia priklauso nuo jos vadovo ir lyderio sugebėjimų bei žinių. Vadovai, kuriems teko vesti įmones per įvairiausių permainų laikus, įgudo prie to prisitaikyti, suvokė ir išmoko kurti kompanijų veiklos strategijas ir jas koreguoti, atsižvelgdami į pokyčius rinkoje, konkurentų veiksmus ir kitus veiksnius. Tačiau žinome nemažai pavyzdžių, kuomet gerai parengta ir profesionaliai suplanuota verslo strategija nebuvo tinkamai įgyvendinta.

0
Vadimas Dechtiaris, Svetlana Ostrovskaja "Mano nuostabi ateitis. NLP: sėkmės technologijos"

Manau, kad tai, apie ką bus kalbama šioje knygoje, privalo žinoti kiekvienas žmogus. Mokykloje mus moko skaityti, rašyti, skaičiuoti ir dar daugelio naudingų dalykų, bet, deja, mes nemokomi suprasti kitų žmonių, užmegzti santykių, sėkmingai išspręsti savo problemas. O su jomis susiduria kiekvienas žmogus. Todėl šios knygos tikslas – pasidalyti paprasta ir naudinga informacija apie tai, kaip išvengti gyvenime nemalonumų ir patirti kuo daugiau pergalių bei laimėjimų.

Puslapiai