Verslo kūrimas

Verslo kūrimas

Internetinis seminaras: Verslas kaip Laikrodis (Nerius Jasinavičius)

Šis internetinis seminaras skirtas smulkaus ir vidutinio verslo vadovams, kurie didžiąją dalį savo laiko atiduoda verslui, o norėtų, kad būtų kitaip.
Kviečiame registruotis į nemokamą internetinį seminarą, kuriame TOC ir LEAN metodikų ekspertas, verslo pelningumo konsultantas bei kurso „Nuo Amato prie Verslo“ autorius Nerius Jasinavičius trumpai apžvelgs, kaip užtikrinti kad verslas dirbtų Jums kaip laikrodis, o ne atvirkščiai.

Spauskite nuorodą apačioje parsisiųsti skaidres:

SKAIDRĖS

Tipas: 

Kaip gauti nemokamas ekspertų konsultacijas pasinaudojant ES parama?

VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.

Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.

Tipas: 

VIDEO: Nemokamos konferencijos "Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažoms ir vidutinėms įmonėms" pranešimai

Kviečiame peržiūrėti nemokamą konferencijos, skirtos Lietuvos verslui įrašus. Renginys vyko 2013 m. spalio 23 d. Vilniuje, LITEXPO Konferencijų centre.
Vainikuojant projektą „Konkurencingumo centras“, kuriame dalyvavo per 500 Lietuvos įmonių, ekspertai pristatys projekto rezultatus – kaip Lietuvos verslui sekasi konkuruoti tarptautinėje erdvėje, kuriose srityse esame pažeidžiami ir kaip tai susiję su įmonių branda.

Pirmą kartą Lietuvoje praktiniais patarimais, kaip atskleisti savo potencialą ir pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką su mažiau išteklių, dalinosi pasaulinio lygio pranešėjai, garsiausi Apribojimų teorijos (TOC) ekspertai, TOCICO tarptautinės sertifikavimo organizacijos nariai.

Konferencijos kalba
Anglų.

Tipas: 

WEBINARAS: N. Jasinavičius. Verslininko įpročių ugdymas

Prabėgus vasarai tūlas lipa ant svarstyklių ir vėl prisimena per Naujuosius Metus duotus pažadus mesti svorį. Tuo pat metu dažnas verslininkas ar amatininkas (plačiąja prasme) vėl su kartėliu atsisveikina su vasara, nes taip ir nespėjo normaliai paatostogauti. Neretas (kaip Jonas iš "Jonbaldos") prisimena metų pradžioje sau duotą pažadą sistematizuoti savo verslą, pereiti nuo amato prie verslo ir turėti daugiau laiko smagiems dalykams (šeimai, draugams ir t.t.)

Kas sieja visus šiuos ir daugybę kitų pažadų? Jų paprastai netesime. Pavyzdžiui, rūkome tik išgėrę arba laukiame, kol nutirps sniegas (kad galėtume rytais bėgioti) ir t.t. Bet tą aš jau rašiau metų pradžioje. Nedidelė dalis visgi įgyvendino šiuos pažadus. Tačiau dauguma atrado rimtų priežasčių, kodėl negalėjoto padaryti (aplinka kalta).

Kodėl gi neretam verslininkui irba verslui taip ir nepavyksta išaugti smulkaus verslo rūbo? Galbūt atsakymas slypi verslininko įpročiuose? Juk verslo vystymo įpročiai smarkiai skiriasi nuo gero specialisto (amatininko) įpročių.

Bet įpročius galima pakeisti. Naujausi neurologijos, psichologijos bei psichiatrijos mokslo atradimai leidžia pakankamai greitai ir sėkmingai pakeisti senuosius įpročius naujais. Jei žmonės sugeba mesti rūkyti bei atsikrato kitų priklausomybių bei negerų įpročių, suformuoti verslininko įgūdžius neturėti būti sudėtingiau.

Šia tema daugiau webinaruose 5 Kertiniai Verslo Sistematizavimo Žingsniai ir VADOVAS - įmonės apribojimas ar variklis.

Tipas: 

Konkurencingo verslo dekalogas

Nieko neperspėję iš anksto ir visai netikėtai atėjo Naujieji 2013 metai. Ta proga (nors mūsų niekas neprašė) surašėm Konkurencingo verslo dekalogą, kurį čion skelbiame su geriausiais palinkėjimais kitiems metams.

Konkurencingo verslo dekalogas*

1. Darydamas verslą siek savo įmonės tikslo - uždirbti pinigus dabar ir ateityje.

2. Nepamiršk, kad pinigai - įmonės tikslas, o žmogui tai priemonė.

3. Turėk viziją, kaip DAUG geriau už konkurentus patenkinti klientų poreikius.

4. Nuolat tobulink įmonę - puoselėk konkurencinį pranašumą.

5. Žinok savo klientų tikslus ir padėk jų pasiekti (uždirbti, sutaupyti, mėgautis, kt.).

6. Fokusuokis, nešūdeliauk: nedaryk to, kas nesvarbu.

7. Neleisk skubiems dalykams užgožti svarbių.

8. Sistematizuok verslą**, kad galėtum jį sparčiai plėtoti.

9. Netapk savo verslo apribojimu.

10. Samdyk geresnius uz save.

 

*Manote, kad kažką svarbaus praleidome? Komentaruose papildykite savo įsakymais ar taisyklėmis, kuriomis turėtų vadovautis konkurencingas verslas.

**Apie tai, kaip sistematizuoti smulkųjį verslą (t.y. kaip iš amato padaryti verslą), aš rengiu spec. kursą firmų vadovams.

Tipas: 

STRAIPSNIS: Pamiršta/neatrasta rinkodara (ar marketingas)

Rinkodara yra kaip oras. Jo niekas nemato, bet jis yra aplink mus. Jį visi pamiršta, kol nepradeda dūsti. Neretai įmonės atmestinai žiūri į rinkodarą, kol nepradeda trūkti pardavimų. Rinkodara "maitina" jūsų įmonę naujais klientais, naujais užsakymais, naujais darbuotojais.

Tipas: 

IVM 2016: Sprendimas pradėti verslą, ne tik svarbiausias Jūsų gyvenime, bet ir pats GERIAUSIAS. Nerius Jasinavičius, TOC sprendimai (1)

Kiekvienas verslo steigėjas (savininkas) kažkuriame savo gyvenimo etape priėmė labai svarbų sprendimą - prisiėmė atsakomybę už savo ateitį ir ėmėsi verslo. Neretai verslo steigėjai-savininkai yra atsakingi ne tik už savo ateitį, bet jie yra atsakingi ir už savo darbuotojų finansinį gerbūvį bei finansinį stabilumą. Ne vienas verslininkas sunkiomis akimirkomis suabejoja, ar sprendimas pradėti verslą buvo geras? Visgi, sprendimas pradėti verslą - tai pats geriausias Jūsų sprendimas.

Nerius Jasinavičius - verslo pelningumo konsultantas, TOC ir LEAN metodikų ekspertas, UAB TOC sprendimai partneris bei vadovas. Kartu su bendraautoriais rašo straipsnius populiariame tinklaraštyje www.commonsense.lt, taip pat yra nuolatinis "Verslo Klasės" straipsnių autorius. Nerius taip pat yra populiaraus vadovų kurso “Verslas kaip Laikrodis” autorius ir lektorius. Jis yra nuolat kviečiamas skaityti pranešimus didžiausiuose šalies ir užsienio verslo renginiuose.


Norėdami įsigyti vieną ar kelis VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt

 

Tipas: 

IVM 2016: Michael E. Gerber - How to grow from a company of one, to a company of one thousand? (2)

Pranešimas anglų kalba tiesiogiai iš JAV (gyva video transliacija). 

Įrašas su vertimu į lietuvių kalbą bus pasiekiamas netrukus.

Michael E. Gerber - tikra verslumo legenda. Vienas žymiausių JAV verslo žurnalų „Inc. Magazine“, skelbiantis labiausiai augančių, didžiausių ir įtakingiausių kompanijų sąrašus, vadina Michael „smulkaus ir vidutinio verslo GURU Nr. 1 pasaulyje”. M. Gerber turi ir savo verslo startuolių inkubatorių „The Dreaming Room“ - tai specialūs 2,5 dienos trunkantys mokymai, kuriuos Michael Gerber veda JAV, Kanadoje bei Jungtinėje Karalystėje. Mokymuose jau apsilankė daugiau nei 10 tūkstančių dalyvių. Michael yra mega-bestselerio „Verslo mitas“ (en. „E-Myth Revisited“) autorius bei dar 13 kitų verslo knygų bendraautorius („Verslo Mto“ papildymai-išplėtimai konkrečiose profesinėse srityse su tos srities ekspertų pagalba). Plačiau apie M. E. Gerber: www.amver.lt/michaelgerber/

 

Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.

Tipas: 

IVM 2016: Mon Platin Lietuva kelias apčiuopiamos sėkmės link. Julius Zimanas, UAB Platinex (Mon Platin) (3)

UAB Platinex patirtis kuriant ir vedant imonę plėtros bei tobulėjimo keliu. Kaip iš vieno žmogaus (individualios veiklos) įkurta UAB Platinex kompanija išaugo į bene 14-os žmonių kompaniją? Kokie žingsniai, veiksmai, sprendimai davė teigiamų rezultatų? Kas padėjo išauginti įmonę, ir toliau padeda sistemiškai tobulėti ir plėsti verslo galimybes?

Julius Zimanas - eilę metų buvo samdomas darbuotojas. Dirbo auditoriumi tarptautinėje audito ir konsultacijų įmonėje KPMG, vėliau konsultavo RE/MAX dėl plėtros Baltijos šalyse bei Suomijoje. Svajonė sukurti verslą 2006 m. pastumėjo išeiti į “niekur”, o vėliau peraugo į “Mon Platin” Izraelio kosmetikos distribucinį verslą Lietuvoje, kuris vis dar auga ir šiandien. Savo pranešimo metu, Julius papaskos kaip jam pasisekė sėkmingai įkurti ir išauginti įmonę itin konkureningoje aplinkoje.

 

Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.

Tipas: 

IVM 2016: Kaip konkuruoti su pasaulinio lygio prekės ženklais ir net gi juos aplenkti? Vilmantė Markevičienė, Gentle Day (4)

Keisti moterų įpročius higieninių produktų rinkoje yra gan sudėtinga. Tačiau mūsų įmonė su prekiniu ženkluGentle Day sugebėjo tai padaryti ir įrodė, kad šalia Gigantų gali įsitvirtinti ir naujas, nišinis prekės ženklas, jei tik jis pasiūlo inovatyvią, aukštos kokybės alternatyvą. Mums netgi pavyko įrodyti, kad mokėti daugiau už prekę, kuri yra vienkartinė - verta. Taigi šiandien mes sakome, kad pakeisti vartotojų įpročius įmanoma. Tam reikia pasiūlyti sprendimą, kaip išspręsti juos kamuojančią problemą, o jei jie mano, kad problemos nėra - reikia parodyti, kad ji egzistuoja.

Vilmantė Markevičienė - komercijos direktorė, o taip pat - produktų kūrėja, grafikos ir pakuočių dizainerė, rinkodarininkė. Baigusi verslo administravimą (KTU) bei Interjero dizainą (Du Page collage - USA). Įmonę įkūrė kartu su vyru 2009 m, po to, kai grįžo iš JAV, kur gyveno 5 metus. Darbus su vyru pasiskirstė pagal pomėgius ir sugebėjimus - vyras dirba su įmonės vizija, planais, finansais, kolektyvo motyvavimu. Vilmantės darbas įmonėje - kūrybinis. Pradėjo nuo 2 žmonių kompanijos savo bute, šiai dienai įmonėje dirba 7 žmonės, bet jau ne bute, o ofise - senamiestyje, dar turi 3 sandėlius. Dirba ne tik su Lietuvos rinka, tačiau eksportuoja produkciją į Baltijos šalis, Olandiją, Lenkiją, Italiją, Slovakiją, Airiją, Angliją. Šių metų birželį produktai atkeliauja ir į JAV rinką, kurioje bandys įsitvirtinti.

 

Norėdami įsigyti VIDEO, kreipkitės: info@verslomitai.lt, atsiųsime detalius paketus.

Tipas: 

Puslapiai