Verslo kūrimas

Verslo kūrimas

Internetinis seminaras: Verslas kaip Laikrodis (Nerius Jasinavičius)

Šis internetinis seminaras skirtas smulkaus ir vidutinio verslo vadovams, kurie didžiąją dalį savo laiko atiduoda verslui, o norėtų, kad būtų kitaip.
Kviečiame registruotis į nemokamą internetinį seminarą, kuriame TOC ir LEAN metodikų ekspertas, verslo pelningumo konsultantas bei kurso „Nuo Amato prie Verslo“ autorius Nerius Jasinavičius trumpai apžvelgs, kaip užtikrinti kad verslas dirbtų Jums kaip laikrodis, o ne atvirkščiai.

Spauskite nuorodą apačioje parsisiųsti skaidres:

SKAIDRĖS

Tipas: 

Kaip gauti nemokamas ekspertų konsultacijas pasinaudojant ES parama?

VersloAkademija.lt nariams suteikiame progą susipažinti su Europos Sąjungos lėšomis finansuojamu projektu – iki 2015 m. vasario pabaigos 8-iose Lietuvos savivaldybėse vyks nemokamos ekspertų konsultacijos svarbiais verslo klausimais. Programa turėtų būti aktuali visiems, kas yra sukūrę ar dar tik žada kurti verslą.

Konsultacijas gali gauti verslo savininkai, įmonių darbuotojai bei fiziniai asmenys, kurie nori kurti verslą.

Tipas: 

VIDEO: Nemokamos konferencijos "Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažoms ir vidutinėms įmonėms" pranešimai

Kviečiame peržiūrėti nemokamą konferencijos, skirtos Lietuvos verslui įrašus. Renginys vyko 2013 m. spalio 23 d. Vilniuje, LITEXPO Konferencijų centre.
Vainikuojant projektą „Konkurencingumo centras“, kuriame dalyvavo per 500 Lietuvos įmonių, ekspertai pristatys projekto rezultatus – kaip Lietuvos verslui sekasi konkuruoti tarptautinėje erdvėje, kuriose srityse esame pažeidžiami ir kaip tai susiję su įmonių branda.

Pirmą kartą Lietuvoje praktiniais patarimais, kaip atskleisti savo potencialą ir pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką su mažiau išteklių, dalinosi pasaulinio lygio pranešėjai, garsiausi Apribojimų teorijos (TOC) ekspertai, TOCICO tarptautinės sertifikavimo organizacijos nariai.

Konferencijos kalba
Anglų.

Tipas: 

WEBINARAS: N. Jasinavičius. Verslininko įpročių ugdymas

Prabėgus vasarai tūlas lipa ant svarstyklių ir vėl prisimena per Naujuosius Metus duotus pažadus mesti svorį. Tuo pat metu dažnas verslininkas ar amatininkas (plačiąja prasme) vėl su kartėliu atsisveikina su vasara, nes taip ir nespėjo normaliai paatostogauti. Neretas (kaip Jonas iš "Jonbaldos") prisimena metų pradžioje sau duotą pažadą sistematizuoti savo verslą, pereiti nuo amato prie verslo ir turėti daugiau laiko smagiems dalykams (šeimai, draugams ir t.t.)

Kas sieja visus šiuos ir daugybę kitų pažadų? Jų paprastai netesime. Pavyzdžiui, rūkome tik išgėrę arba laukiame, kol nutirps sniegas (kad galėtume rytais bėgioti) ir t.t. Bet tą aš jau rašiau metų pradžioje. Nedidelė dalis visgi įgyvendino šiuos pažadus. Tačiau dauguma atrado rimtų priežasčių, kodėl negalėjoto padaryti (aplinka kalta).

Kodėl gi neretam verslininkui irba verslui taip ir nepavyksta išaugti smulkaus verslo rūbo? Galbūt atsakymas slypi verslininko įpročiuose? Juk verslo vystymo įpročiai smarkiai skiriasi nuo gero specialisto (amatininko) įpročių.

Bet įpročius galima pakeisti. Naujausi neurologijos, psichologijos bei psichiatrijos mokslo atradimai leidžia pakankamai greitai ir sėkmingai pakeisti senuosius įpročius naujais. Jei žmonės sugeba mesti rūkyti bei atsikrato kitų priklausomybių bei negerų įpročių, suformuoti verslininko įgūdžius neturėti būti sudėtingiau.

Šia tema daugiau webinaruose 5 Kertiniai Verslo Sistematizavimo Žingsniai ir VADOVAS - įmonės apribojimas ar variklis.

Tipas: 

Konkurencingo verslo dekalogas

Nieko neperspėję iš anksto ir visai netikėtai atėjo Naujieji 2013 metai. Ta proga (nors mūsų niekas neprašė) surašėm Konkurencingo verslo dekalogą, kurį čion skelbiame su geriausiais palinkėjimais kitiems metams.

Konkurencingo verslo dekalogas*

1. Darydamas verslą siek savo įmonės tikslo - uždirbti pinigus dabar ir ateityje.

2. Nepamiršk, kad pinigai - įmonės tikslas, o žmogui tai priemonė.

3. Turėk viziją, kaip DAUG geriau už konkurentus patenkinti klientų poreikius.

4. Nuolat tobulink įmonę - puoselėk konkurencinį pranašumą.

5. Žinok savo klientų tikslus ir padėk jų pasiekti (uždirbti, sutaupyti, mėgautis, kt.).

6. Fokusuokis, nešūdeliauk: nedaryk to, kas nesvarbu.

7. Neleisk skubiems dalykams užgožti svarbių.

8. Sistematizuok verslą**, kad galėtum jį sparčiai plėtoti.

9. Netapk savo verslo apribojimu.

10. Samdyk geresnius uz save.

 

*Manote, kad kažką svarbaus praleidome? Komentaruose papildykite savo įsakymais ar taisyklėmis, kuriomis turėtų vadovautis konkurencingas verslas.

**Apie tai, kaip sistematizuoti smulkųjį verslą (t.y. kaip iš amato padaryti verslą), aš rengiu spec. kursą firmų vadovams.

Tipas: 

STRAIPSNIS: Pamiršta/neatrasta rinkodara (ar marketingas)

Rinkodara yra kaip oras. Jo niekas nemato, bet jis yra aplink mus. Jį visi pamiršta, kol nepradeda dūsti. Neretai įmonės atmestinai žiūri į rinkodarą, kol nepradeda trūkti pardavimų. Rinkodara "maitina" jūsų įmonę naujais klientais, naujais užsakymais, naujais darbuotojais.

Tipas: 

Atviras Neriaus Jasinavičiaus laiškas visiems, kurie ieško būdų kaip pralenkti savo konkurentus

Žinote - aš irgi neišmokau visų vadybos metodų ir verslo "statymo" paslapčių per vieną dieną. Ir iki šiol visų tikrai nemoku. Aš irgi nežinojau atsakymų į eilę klausimų apie verslo valdymą bei neturėjau aiškaus supratimo, kaip vystyti verslą, kad šis neštų tiek pajamų, kiek man ir mano šeimai pakaktų gyventi kaip norime, be didelio streso. Kad verslas "atimtų" tik tiek laiko, kiek aš pats noriu jam skirti...

Tipas: 

Verslo statytojų konferencija IŠSKLAIDANT VERSLO MITUS 2016

Kasmetinė VERSLO STATYTOJŲ (SVV savininkų bei vadovų) konferencija

Balandžio 22-23 dienomis, Vilniuje.

Daugiau informacijos: www.amver.lt/verslomitai/ 

Tipas: 

1. VERSLO TIKSLAI (I pakopa)

VERSLO TIKSLAI
 
  • Kuo skiriasi samdomas darbas nuo savo verslo
  • Įvairios verslininko rolės verslo vystyme
 
Tipas: 

VIDEO: Naujų produktų kūrimas

Nustokime kurti drobinius sargius impotentams

Klausytojai supažindinami su teorine bei praktine produkto (prekės/paslaugos) naujumo samprata. Mokymo metu bus nagrinėjami fundamentalūs naujo produkto kūrimo procesai bei praktiniai naujų produktų kūrimo modeliai. Diskusijų metu dalyviai identifikuos kriterijus, lemiančius sėkmingą naujo produkto sukūrimą ir  pradės formuoti „sėkmingo produkto sukūrimo modelį“. Kurso metu bus analizuojami finansiniai aspektai susiję su produktų kūrimu bei jų įtaka bendrai organizacijos veiklai. Taip pat seminaro metu bus peržvelgiami kritiniai veiksniai lemiantys sėkmingą prekės sukūrimą, gilinamasi  į žmogiškųjų resursų valdymą per gentinės elgsenos prizmę, nagrinėjama pardavimo proceso svarba kuriant naujus produktus. Galiausiai, iš įgytos informacijos išryškės naujų produktų kūrimo modelio sudarymo metodika ir sudarytas „Sėkmingos naujos prekės kūrimo modelis“.

Seminaro metu papildomai bus vystomos ir šios temos: naujos prekės planavimas; prekės vartotojo poreikių nustatymas; prekės specifikacijos; konceptinės prekės generavimas, atranka bei testavimas; gaminio architektūra (pramoninis bei gamybinis dizainai); naujos prekės prototipas ir jos ekonominis pagrindimas; naujos prekės pavadinimas ir intelektualinė nuosavybė; naujos prekės marketingas; naujos prekės gamybos procesas; naujos prekės kūrimo projektinės aplinkos valdymas.

Tipas: 

Puslapiai